Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Kwiatuszkowy szał

Ostatnio z nudów zaczęłam robić kwiatki:
Duuuuuuużo kwiatków:
I teraz nie wiem, co z nimi zrobić. Może macie jakieś propozycje?

W sobotę postanowiłam odpieluszkować moją córcię. Wyniki przedstawiały się następująco:
sobota: nocnik: 4 podłoga 6
niedziela: nocnik 3 podłoga 4
Ale dzielnie i ze stoickim spokojem myję podłogę co pół godziny. No cóż czym skorupka za młodu....tym mama będzie miała więcej kasy na włóczki hehehe i mleczko cobym się nie okazała samolubem :)

pozdrawiam serdecznie
Ania

3 komentarze:

  1. Kwiatuszków jak na łączce.Mozna doczepic agrafką z tyłu kwiatka i super broszka do zakietu.Pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze możesz Hani do czapki doszyć albo dopiąć i do szalika i kurtki, wózka, opaski do włosów... :)Fioletowe moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kwiatki .

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)