Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 16 sierpnia 2012

Różyczkowo

Witajcie w tak piękny, słoneczny poranek!!!!!!!!!!!!
Udało mi się ukończyć 3 różyczki, które powędrują 1 września do Młodej Pary. Po złączeniu w mini bukiecik stwierdziłam, że aby im nie było smutno, dorobię jeszcze dwie białe różyczki. bukiecik wtedy będzie większy i bardziej kolorowy.

Muszę im jeszcze dorobić wstążeczkę, tzn kokardkę, ale jeszcze się waham między szydełkową a materiałową. A Waszym zdaniem, która by bardziej pasowała?

Muszę się też pochwalić, że nastawiłam swoją pierwszą nalewkę. Będzie to nalewka jagodowa:
Acha, jeszcze będę się chwalić, w niedzielę poszłam do pracy w dole od piżamy, na szczęście nie było widać, ale za to było strasznie niewygodnie :))))))))))))))))

3 komentarze:

  1. Różyczki pierwsza klasa:) Wstążeczkę szydełkową oczywiście. A tej nalewki co tak malutko? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo to ma być na spróbowanie :) Z resztą Hania oddała mi tylko tyle jagódek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne różyczki, bardzo mi się podobają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)