Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 30 października 2012

HALLOWEEN!!!!!!!!!!!

Czas najwyższy, aby i na moim blogu zaczęło straszyć!!!!!!!!!!!!!!! Mimo, że jest święto typowo amerykańskie, u nas zaczyna równie mocno wchodzić do kultury.
Zacznijmy od poucinanych paluchów, przez które ma CSI na głowie :)
Przepis na paluchy pochodzi ze strony Wielkie Żarcie. O tutaj.
Mojej córci najlepiej smakuje okrwawiona część, a resztę mama musi zjadać :)
A teraz akcent szydełkowy. Moja córcia dzisiaj w programie żłobkowym ma zabawy z dynią, więc mama postanowiła zrobić jej własną prywatną dynieczkę. Dynia powstała z resztek włóczek odłożonych jako przydasie i proszę - przydały się :)

No i oczywiście poradnik jak taką dynię wyczarować:
Jakość może nie jest super, ale jak ktoś będzie chciał, mogę wysłać na maila troszkę lepszą wersję.

Miłego obrzerania się cukierasami!!!!! Buuuuuuuuuuuuuuuu

1 komentarz:

  1. Straszny ten twój post Kochana:) Paluszki miałam zrobić, ale czasu zabrakło i jeszcze muszę dokończyć prezenty na 2 wymianki... Gdyby doba miała 36h, albo 48... :D Udanego straszenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)