Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 18 października 2012

Paczuszka od Eli

Wczoraj odebrałam wygraną paczuszkę od Eli. PO otwarciu koperty okazało się, że są tam same skarby. Piękna podusia serduszko, cudowny Aniołek no i coś słodkiego. Niestety żeli nie dotrwały w oryginale do zdjęcia, ponieważ sprytne oko moje córki zbyt szybko je dojrzało. O to skarby, które dostałam:


Podusia już wieczorem okazała się bardzo pomocna. Zrobiłam z niej igielnik i chociaż raz z przyjemnością zszyłam mężulkowi robocze porcięta :)

Dziękuję Elu :****

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej:) Mi by się też taka fajna podusia przydała na igiełki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję,prezenty przepiękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)