Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 9 października 2012

Chlebowo, serwetkowo :)

Witam po dość długiej przerwie. Spowodowana ona była natłokiem pracy, no i koniecznością zwrócenia większej uwagi na córcię, która w wieku 16 miesięcy zakłada pieluszkę już tylko do spania :)))))))) Nawet dość łatwo jej to przyszło. Parę razy wywinęła orzełka i się nauczyła ;)))) A teraz parę słów o szydełku. Dywanik niestety leży odłogiem, ale za to serwetka dla cioci skończona. Dodam, że robiona była w większości czasu w samochodzie, gdzie tylko tam niestety miałam czas żeby dziergać, przez co szanowny małżonek nie był zachwycony, ponieważ całą 5-cio godzinną trasę musiał przejechać sam. Ale zdążyłam, no prawie, zabrakło czasu na 3 ostatnie okrążenia, ale wydaje mi, że i tak jest nieźle i pewnie nikt się nie domyśli :) A o to efekt ciężkiej pracy :)

Może nie jest zbyt ładnie naciągnięta, ale czego można żądać od hotelowego żelazka no i od podłogi zamiast deski, ale zdążyłam i jestem z siebie dumna :)

A o to następny efekt mojej pracy:
Z uwagi na wciąż rosnącą cenę pieczywa, co nie przekłada się na jego jakość, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Chlebek wyszedł pachnący, smaczny i w ogóle cudownie wyrośnięty. Przepis pochodzi ze strony http://www.mojewypieki.com/ skąd bardzo często czerpie inspiracje. Jest tam tyle przepisów na chlebki, że na pewno na tym jednym nie poprzestanę :)

buziaki
Ania

2 komentarze:

  1. Haniu ciocia jest z Ciebie dumna :*
    Serwetka rewelacyjna:) Za rok nauczysz mnie szydełkowania :) Chlebek wyrósł piękny, pokażę mojemu piekarzowi:D Moje wypieki to skarbnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie!
    Piękna serwetka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)