Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 23 stycznia 2013

Noworocznie :)

Witam wszystkich w Nowym Roku. Wkroczyłam w niego bardzo pracowicie, stąd wielkie opóźnienie blogowe. W chwili obecnej trwają prace nad zapomnianym dywanikiem, ale już bliżej niż dalej :), barankami na Wielkanoc oraz strojem karnawałowym dla mojej księżniczki. Już w tej chwili mogę stwierdzić, że krawcową na pewno nie zostanę, o dziwo szydełko jest o wiele prostsze. Żeby nie było, szyję tylko fartuszek, a mam wrażenie, że to cała kreacja. Najpierw zaszyłam w ferworze walki z igłą szyję i byłam bardzo zdziwiona, że nie chce córci przez głowę przejść, a wczoraj jak już odkryłam tajniki zaszywania, okazało się, że po odwrócenie mam lewą i prawą stronę a nie dwie prawe, eh.... Ale się nie poddam. 
Dzisiaj zamieszczę zdjęcie misiaczka, jakiego zrobiłam mojemu przyszywanemu synkowi pod choinkę. O to i on, z tego co wiem, to już pierwszego dnia miał podgryzane uszy i obśliniony nos :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)