Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

poniedziałek, 25 marca 2013

przepis na serniczek

Nika899, Beatka dla Was (i nie tylko:)) podaję przepis na serniczek. Ciasto jest bardzo łatwe
w przygotowaniu, a smakuje przepysznie.

CIASTO HALI

KRUCHE CIASTO:
- 2 szkl. mąki
- 2 łyzeczki proszku do pieczenia
- pół kostki miękkiej margaryny
- pół szkl. cukru
- 2 jajka
- żółtko

MASA BUDYNIOWA:
- 1 litr mleka
- 3 budynie czekoladowe
MASA SEROWA:
- pół kostki miękkiej margaryny
- pół szkl cukru
- wiaderko serka na sernik
- 3 jajka
- białko
- budyń śmietankowy

Polewa czekoladowa
Z podanych składników zagnieść ciasto i wyłożyć je na prostokątna blaszkę.
Ugotować budyń czekoladowy, gorący przełożyć na surowe ciasto i równo rozsmarować. Odstawić do wystudzenia. Margarynę utrzeć z cukrem i stale ucierając dodawać na przemian serek waniliowy i żółtka. Następnie wsypać budyń śmietankowy i wymieszać. Na koniec lekko mieszając połączyć z pianą z czterech białek i równo rozłożyć na zimny budyniu czekoladowym.
Wstawić na 40 min do piekarnika nagrzanego do 180 stopni
Po upieczeniu polać polewą czekoladową i posypać wiórkami kokosowymi. 

SMACZNEGO :)

6 komentarzy:

  1. Nie wpadła bym, że to ciemne to budyń:)myślałam, że jakieś ciasto czekoladowe :) a napisz jeszcze proszę, jaka duża jest Twoja forma do pieczenia? NA moje oko to chyba jest mniejsza od tego co ja mam i nie wiem o ile zwiększyć składniki:) No ale wygląda ciasto apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. forma może być ta zwykła prostokątna, ja mam tą mniejszą i przez cały czas pieczenia trzymałam kciuki, aby ciacho zbyt nie wyrosło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale jak wyrasta duże to jest dobrze :) a jak się boisz, że Ci "ucieknie" z formy to dosztukuj boki ze sreberek po margarynie:) ja tak czasem robiłam ;) i nie było źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super przepis. skorzystam na pewno na święta . i moje ulubione wiórki kokosowe będzie pychota. dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ślicznie dziękuję za przepis :))) na pewno wypróbuję
    Pogody ducha, zdrowia i radości
    oraz wszelkiego dobra
    z okazji Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis na serniczek super!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)