Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 17 marca 2013

Torebeczka dla mej księżniczki

Moja Hania ma mnóstwo magnesów na lodówkę, które bardzo często, zamiast być w miejscu docelowym, walają się po podłodze. Stąd mój pomysł na torebeczkę, która mogłaby do tego celu właśnie służyć. Czy będzie, czas pokaże :)

Niestety właścicielka pozwoliła sfotografować torebeczkę tylko z takiej perspektywy i tylko z takiego miejsca :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie oraz dziękuję za przemiłe komentarze :)

3 komentarze:

  1. Torebusia prześliczna , i pomysł świetny , a właścicielka zapewne bardzo zadowolona . Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)