Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

poniedziałek, 25 marca 2013

Torebek ciąg dalszy

witam
w ten mroźny wiosenny dzień. Aura sprzyja tylko i wyłącznie leżeniu w łóżeczku, ale niestety nie wszystkim jest to dane. Na początek pokażę moją gwiazdeczkę z jej szydełkową torebeczką:

Ponieważ torebeczka okazała się bardzo przydatna, a ponadto spełnia mnóstwo funkcji, postanowiłam zrobić podobną Hani koleżance. Jest większa i ma białe boczki, tak dla odróżnienia :)

A na koniec troszkę słodkości, niech one poprawią humor, bo na pogodę nie ma co liczyć :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie :)

5 komentarzy:

  1. Śliczna masz tą córcie :)a cisto wygląda apetycznie :) napisz co to jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dama z uroczą torebeczką :))))
    Pycha to sernik ,a co to, to ciemne zdradź przepis może na święta bym upiekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka piękna, zarówno pierwsza jak i druga :)A pogoda wszędzie taka przygnębiająca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna modelka z cudną torebeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocza torebeczka!!! A modelka - wspaniała :)
    Pozdrowienia od szydełkoholiczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)