Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 13 marca 2013

Wiosno, gdzie jesteś?

Za oknem śnieg, temperatura poniżej zera więc trzeba sobie jakoś radzić :)


Przeglądając Wasze blogi, stwierdziłam, że przygotowania do Wielkanocy idą pełną parą. Zrobiło mi się wstyd i też postanowiłam wydziergać coś świątecznego. Wybór padł na koszulki na jajeczka:
Dziękuję za przemiłe komentarze i witam nowych obserwatorów.

Na prośbę Mariolki z "Szydełkowego Zawrotu Głowy" dodaję wzór koszuleczki na jajeczka :)
Niektóre moje koszulki mają troszkę mniej rządów, bo jajeczka jakieś takie nierówne :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne koszuleczki :) Podzielisz się wzorem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie , widząc żonkile czuję wiosnę . Jeżeli pozwolisz to skorzystam ze wzoru na koszulki, bardzo mi się podobają , a wzoru nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ proszę bardzo, tylko pochwal się wykonanymi koszulkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszulki na jajeczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne koszulki łał ale urocze kwiatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie też wystrojone te jajca ;) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne koszulki na jajeczkach. A żonkile zapowiadają wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)