Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 3 maja 2013

Pingwinek Tomek


Na moim ulubionym blogu u Justynki z My Crochet Privacy znalazłam super napisaną instrukcję na zrobienie pingwinka. Powstał on o dziwo w dwa dni. Córcia nadała mu imię Tomek, a o to on:
Udało mi się też w końcu ukończyć dawno zaczęty dywanik, który już leży na podłodze w pokoju właściciela :)
Na poprawę humoru w ten okropnie deszczowy weekend powstały również bardzo optymistyczne ciasteczka na mące pełnoziarnistej.
A jaką Wy macie pogodę w ten długi weekend?

pozdrawiam
Ania

6 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda prześlicznie :) a ciasteczka idealne na tą deszczową pogodę:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Tomcio fajnie wyszedł!!! Mam nadzieję, że wzór w miarę czytelny i jasny :)
    A dywanik prezentuję się cudnie :)
    PS. U mnie pogoda fatalna... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pingwinek Tomcio przesłodki i cudny! Dywanik super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny Tomek. Ciasteczka pięknie się uśmiechają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pingwinek przesłodki , ciasteczka gotowe do schrupania gotowe ,podkradłam jedno hahaha ,pyszne

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wyszedł ten pingwinek i dywanik super :))) Jakie mniam-mniuśne ciasteczka :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)