Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

poniedziałek, 29 lipca 2013

Candy, candy, candy ROCZNICOWE :))))))))))))))

9 sierpnia mój skromny blog będzie miał roczek :)))) Z tego też powodu organizuję candy. Chciałam wstawić zdjęcie nagrody, ale stwierdziłam, że będzie to nagroda niespodzianka. Będzie coś ładnego, praktycznego i smacznego :) No chyba, że nikt nie będzie chciał się w ciemno zapisać :) O to zasady:

1. Zostaw komentarz pod postem deklarując chęć uczestnictwa w zabawie.
2. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu mailowego w komentarzu.
3. Zamieść na swoim blogu podlinkowane zdjęcie z informacją o moim Candy.
4. Będzie mi niezmiernie miło jeśli dołączysz do grona moich Obserwatorów.

Losowanie odbędzie się 9 sierpnia.

Powodzenia!!!!

11 komentarzy:

  1. Ale mnie zainspirowało to coś smacznego ;)
    Aniu wspaniałego blogowania życzę i oczywiście zapisuję się na niespodziankę :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię niespodzianki, więc sie zapisuję.
    Baner na blogu monikanahamaku.blogspot.com
    Pozdrawiam Monika i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię niespodzianki i się zapisuję. Życzę Ci dalszego miłego blogowania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością zapisuję się w kolejce! Życzę dalszego owocnego blogowania! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak praktyczne i smaczne to ja oczywiście też się na to piszę :) widziałam wcześniejsze Twoje posty dotyczące przetworów ;) gratuluję rocznicy :) I życzę Ci kolejnych lat obfitujących w piękne dzieła :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam niespodzianki.:)
    Zgłaszam się oczywiście.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra niespodzianka nie jest zła :)
    Oczywiście biorę udział w Twoim candy :)
    Podlinkowane zdjęcie umieściłam na pasku bocznym na blogu http://missguziczek.blogspot.com/
    Zaobserwowałam także Twojego bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię niespodzianki więc, zapisuję się na niespodziankę:)
    Mój Synuś 1 sierpnia skończył roczek:)
    teraz małe życzenia dla Ciebie i dla Twojego bloga:)

    Zdrowia, szczęścia, powodzenia
    wszystkich marzeń spełnienia!
    Tortu wielkiego,
    prezentu drogiego,
    auta bez kredytu ,
    picia bez limitu,
    meczu wygranego,
    pucharu zdobytego,
    wymarzonej pracy,
    wysokiej płacy,
    ocen bardzo dobrych,
    przyjaciół pogodnych,
    dokumentów polskich,
    podróży zamorskich,
    pięknej dziewczyny,
    nowej pierzyny,
    ciuchów modnych,
    podatków drobnych,
    psa z rodowodem,
    domu z ogrodem,
    samych słodkości,
    i dużo radości.


    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, kolejnego przemiłego roczku blogowania Ci życzę. Niech wena Cię nie opuszcza. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku i ustawiam się w kolejce po niespodziankę licząc na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje rocznicowe ;) I oczywiście skręca mnie z ciekawości, co zacz okaże się Twoją niespodzianką ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)