Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 7 lipca 2013

Prezenty :)

Wow, ale przerwa. Już się tłumaczę: praca, niestety praca zabiera mi większość czasu, nie jestem z tego dumna, ale cóż, takie czasy. Jak już mam wolny czas, staram się go w całości poświęcić rodzinie. Co nie oznacza, że szydełko zostało zaniedbane :) 
Najpierw urodzinki mojej córeczki. Moja Hanusia skończyła 4 czerwca 2 latka, a o to torciki jakie dla niej zrobiłam: 
ten dla żłobkowych kumpli
ten dla rodzinki:
był jeszcze taki, zrobiła go Hani babcia :)
Hania miała duuużo tortów :)

Koledze z pracy niedługo urodzi się synek, postanowiłam zrobić mu parę powitalnych rzeczy.



Pingwina Tomka znacie z poprzedniego postu, śliniaczek powstał pod wpływem chwili, a butki to mój debiut. Na następny raz zmniejsze im koturnę, ale jak na pierwszą parę i tak jestem zadowolna. 

Pozdrawiam moje czytelniczki :***********

3 komentarze:

  1. torciki wyglądały przepysznie :) a buciki wyszły Ci genialne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superowe torty! Aż ślinka cieknie :)
    A szydełkowe projekty superanckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi ślinka leci tyle wspaniałych tortów :)))
    śliczności stworzyłaś - buciki urocze :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)