Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 24 lipca 2013

Przetwory - Potwory

Trwa sezon warzywno-owocowy więc robótki zeszły trochę na dalszy plan.
Na początek likierek miętowy, który w końcu doczekał się rozlania do butelek.
Konfiturka truskawkowa

Marmolada brzoskwiniowa
Fasolka szparagowa
Ostatnio odkryłam, że mięta, to nie tylko pieprzowa :) Więc zakupiłam do spółki z mamusią: cytrynową, jabłkową, truskawkową, pomarańczową, ananasową i bananową. Jak tylko urosną, będę pyszne syropki.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających, czytających i pozostawiających ślad po sobie :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne przetwory. Wszystko ma swoje etykiety. A likier piękne butelki.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta butelka w kwiatuszki :)a w takiej spiżarni z chęcią bym się zatrzasnęła ;) mniam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetwory wyglądają smakowicie! Piękna butelka w delikatne kwiatuszki! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie smacznie i pachnąco.Pozdrawiam Jola. W wolnej chwili zapraszam do Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smacznie już zazdroszczę tych wszystkich wspaniałości :)))
    Mi fasolka kiedyś nie wyszła może masz jakiś na nią sekretny przepis . łał ale smakowe mięty i one tak na prawdę dadzą aromat oj jestem bardzo ciekawa jak z nich zrobisz nalewki :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, gotuję fasolkę w osolonej wodzie tak ze 3 minutki. Gorącą wkładam do słoików, zalewam tą wodą i pasteryzuję w kociołku 40 minut. Ot cały sekret :)

      Usuń
    2. Hmmm ja na zimno wkładałam, ale pasteryzowałam na pewno ;)
      Dzięki spróbuję jeszcze raz

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)