Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 27 sierpnia 2013

Bolerko i roztrzepaniec :)

Witajcie kochani
Urlop minął za szybko, niestety, ale pora wrócić do rzeczywistości. Punktem honoru podczas urlopu było skończenie bolerka. O to one, tadaaaaam:

Zrobiłam je z wełny, którą akurat miałam w domku, czyli ze zbyt cienkiej, więc mimo zrobienia go w rozmiarze 46, jest na mnie za małe, ale jeszcze kilka miesięcy i moja córcia na pewno do niego dorośnie. Niestety modelka nie dała sobie zrobić w nim zdjęcia, bo baja była ważniejsza :) Bolerko na razie spięte jest agrafką, ale na pewno doczeka się pięknej broszki.
Żeby było też na słodko, o to "roztrzepaniec" z borówkami, porzeczkami, truskawkami i malinami, czyli czym chata bogata :)
 Pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. Jestem pod mega wrażeniem :) Ty to masz cierpliwość :))) piękne Ci wyszło ;) a to kolor biały czy ecru? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm co do koloru, to na włóczce był rok 1978 więc chyba był biały, teraz w każdym bądź razie jest piękne ecru :)

      Usuń
  2. Tak to bywa co dobre szybko się kończy. Bardzo ładne bolerko. Ciasto apetycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bolerko super :) Nominowałam Cię do Liebster Blog zapraszam po szczegóły :)Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bolerko - aby tylko córcia chciała w nim chodzisz :)))
    Nono a ciacho apetyczne :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)