Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 16 sierpnia 2013

Długo, ale mam nadzieję, że nie nudno

Witam Kochani
Dzisiaj będzie duuuuużo zdjęć więc mam nadzieję, że Was nie zanudzę :)
Zacznę może od mojego prezentu imieninowego i jak to mówi moja Hańcia: tadam!!!!!
 

Zakochała się w niej :)
Moim pierwszym "większym" projektem był woreczek na prezenty, które wysłałam Beatce za wygrane Candy.
A w woreczku:


Jeszcze raz gratuluję Beatko.
 
Popełniłam sobie ostatnio na szydełku piękny komplet bielizny. Schemacik pożyczyłam z sympatycznego bloga Manualni, a znajduje się tutaj.


Oczywiście na ludziu wygląda o wiele lepiej :)

Lato w pełni więc kolejne przetworki-potworki:




ufff i to na tyle, miłego oglądania :)

Witam serdecznie moje nowe obserwatorki :****

5 komentarzy:

  1. bielizna super Ci wyszła :) wszystko śliczne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prezentu imieninowego:) A bielizna super:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał ale prezencik super dostałaś - tak myślałam że woreczek też Twoje dzieło :))) No no ale bielizna sexi ;) mniam mniam konfitur pozazdroszczę cytrynowych nigdy nie widziałam :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  5. maszyna pierwsza klasa :) mój wiekowy Łucznik stoi już chyba z półtorej roku nieużywany, może zimą się coś uszyje... Pozdrawiam :) ps. a bielizna wygodna?? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)