Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 9 sierpnia 2013

WYNIKI!!!!!!!!!!!!

Dzisiaj mój blog istnieje równy roczek :)))))))
Miło mi, że zaglądacie do mnie, oceniacie i komentujecie. Dodajecie otuchy i motywacji do tworzenia. Bez Was raczej bym zaprzestała blogowania. Dziękuję :******
A teraz do rzeczy: 
Chęć otrzymania niespodzianki ode mnie wyraziło 11 wspaniałych blogowiczek

 Maszyną losującą była oczywiście moja Haneczka

Zwyciężczynią została ...... Beatka z bloga  Dłubanki Beaty. Moje gratulację!!!!!!! Poproszę o adres do wysyłki.
Dziękuję wszystkim za udział w moim pierwszym candy i oby do następnego :)

Buziaki

8 komentarzy:

  1. Prześliczna "maszyna losująca":) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji roczku:) i samych wspaniałych dzieł szydełkowych :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Beaty:) dziękuję za zabawę:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i buziaki dla Maszyny Losującej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucałuj ode mnie śliczną Haneczke - ja to mam szczęście w tym tygodniu :)))
    Serdecznie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu podaj mi proszę e-maila bo nie widzę, albo napisz do mnie brata1@wp.pl ;)

      Usuń
  5. Gratulacje dla Beaty! Dziękuję za miłą zabawę!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna córeczka:) Gratuluję Beacie. Dzięki za zabawę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)