Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 5 października 2013

Czapeczka z kokardką

No i w końcu jest, nowa czapeczka dla Hanusi. Tym razem z kokardką. Kokardka powstała dzięki Szydełkowej Mamie, która pomogła mi znaleźć, jakże oczywisty a zarazem poszukiwany tutorial .



Teraz oczekuję na Pana Listonosza, który dostarczy włóczki na zimową czapeczkę :)
pozdrawiam
Ania

5 komentarzy:

  1. Swietna czapeczka.Córka nie będzie marzła. Sliczna Hania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapeczka!!! Przesłodka Hania! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapeczka piękna ,córki gratuluję jest śliczna :) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna modelka w uroczej czapeczce :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapeczka :) zdolna jesteś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)