Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 24 października 2013

zimowy komplecik

Mimo słoneczka na niebie i nieprawdopodobnie wysokich temperatur jak na koniec października, postanowiłam pomyśleć o nieubłagalnie nadchodzącej zimie. Powstał o to ten komplecik dla Haneczki. Niestety tym razem modelka odmówiła wzięcia udziału w sesji :)




Pozdrawiam wszystkich do mnie zaglądających.
Ania

8 komentarzy:

  1. A szkoda, że modelka zastrajkowała, bo komplecik śliczny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik bardzo ładny:) Kolory i wzorek świetnie dobrane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny komplecik!!! Bardzo ładne kolorki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik fajniutki, ale jeszcze fajniejszy koszyczek z grzybkami z poprzedniego posta:)))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplecik - czapeczka rewelacyjna :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)