Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 3 listopada 2013

Czarna z kokardką :)

Witajcie
Dzisiaj krótko i na temat :) Kolejna czapeczka, tym razem czarna z czerwoną kokardką dla koleżanki.
W produkcji następna dla kuzynki Haneczki :)

Miłych snów dla wszystkich :)

7 komentarzy:

  1. Prześliczna!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna sama a takiej marze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to, by je spełniać :) ja na wymianki jestem zawsze chętna, miś-tuliś też wpadł mi w oko :)

      Usuń
  3. Śliczna czapeczka. Szary z czerwonym to piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, niestety tak wyszło, ale czapa jest czarna :)

      Usuń
  4. Fajna czapeczka to chyba dla dużej damy :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)