Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 16 listopada 2013

Kolejna czapeczka i pyszności

Witajcie
Została mi jeszcze włóczka z Haniusiowego zimowego kompleciku, więc powstała kolejna czapeczka dla Hani kuzyneczki. Tym razem po podejrzeniu tej czapeczki na blogu Szydełkowej Mamy, powstała czapeczka wykończona pęczkami, które tylko dodały czapeczce uroku. Tym razem modelka znowu zastrajkował więc musiałam znaleźć inną :)



Moja kochana babunia obchodziła w zeszłym tygodniu swoje w pełni zasłużone 90 lat. Zrobiłam w ramach prezentu takie to o to dwa torciki. Tak naprawdę to tylko jeden, ale pierwszy raz mi się zdarzyło, że krem tortowy rozpuścił mi ozdoby z masy cukrowej, które rozlały się po całej powierzchni, a tak się namęczyłam lepiąc różyczki. No, ale trudno, na następny raz użyję innego kremu.
O to wersja pierwotna:

A tutaj po zmianach:


Ważne, że babci się podobał :)

A teraz pyszności z dzisiejszego obiadku, czyli pizza z tego co w lodówce zostało:
Tutaj wersja z salami, boczkiem, ogóreczkiem kiszonym i mozarellą:

 Tutaj wersja z salami, ananasem, mandarynką, curry i mozarellą:


Bo najlepsza pizza to taka zrobiona w domku :)

A tutaj ciasto na niedzielę, czyli serniczek na kruchym spodzie z malinkami:


Na zdjęciu jeszcze cieplutki :)

Pozdrawiam i życzę miłych snów!!!
Ania

4 komentarze:

  1. Czapeczka śliczna, a torcik w drugiej wersji nawet ładniejszy, a w ogóle to same pyszności u Ciebie, pizza się poczęstowałam jest super i nie wiem która lepsza :))
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czapeczka:) Torcik super a pizza to brak słów, same pyszności. Dla babci wszystkiego dobrego. Piękny latka.... Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza czapeczka te pączki dały jej super efekt :))) łał ale wspaniałości upichciłaś pizza oczywiście że najlepsza domowa a tort super 100 lat dla babci x 2 :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka. cieszę się, że moja wersja z pęczkami Cię zainspirowała.
    Tort świetny, podobnie jak pizza.
    Wszystkiego najlepszego dla Babci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)