Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 31 grudnia 2013

Wielki powrót i życzonka :)

Witajcie
Bardzo dawno mnie tu nie było. Niestety w grudniu, aż wstyd się przyznać, praktycznie 60% mojego czasu zajmowała praca :( ale mam nadzieję, że wraz z nowym rokiem, sytuacja się zmieni na lepsze. Oczywiście wieczorami znalazło się odrobinę wolnego czasu na szydełko. Powstała biała czapeczka, na prezent dla mamusi. Zrobiona jest słupkami, przeplatanymi z słupkami zaczepianymi o rząd niżej, to pewnie ma jakąś fachową nazwę :)




Z braku torebek i papieru do pakowania, została przeze mnie przeproszona maszyna do szycia. Powstały takie o to woreczki:



Zrobiłam również kwiatuszki na imieniny dla przesympatycznej Pani Ewy :)




Dostałam również już swój prezent urodzinowy :)))))))




Czegóż ona nie potrafi? :))) Jest super!!!!!!

A teraz życzenia.
Życzę Wam, abyście w tym roku spełnili swoje wszystkie marzenia, aby w następnego Sylwestra mieć kolejne :)


A tak wygląda nasze przyjęcia Sylwestrowe we Trójkę. Miłej zabawy!!!!

3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent świetny tylko pozazdrościć, Wszystkiego co najlepsze w tym roku:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkiego najlepszego z okacji nadchodzących urodzin :)
    Piękności stworzyłaś a prezent niesamowity :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)