Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 4 stycznia 2014

Duma mnie rozpiera :)

Witajcie w Nowym Roku!!!!

Nowy Rok zaczął się cudownie: dużo wolnego, piękna słoneczna pogoda i najpiękniejszy Sylwester. Spędziliśmy go tylko we trójkę, ale ubawiłam się tak, że na drugi dzień bolały mnie nogi. Było duuuużo pysznego jedzenia:


Były też gry i zabawy, a przede wszystkim mnóstwo tańców. Nowy Rok ze względu na Hanię przywitaliśmy bardzo hucznie o godzinie 22. Było super!!!

A teraz będę się chwalić, jestem bardzo z siebie dumna. To był mój pierwszy większy projekt ubraniowy i wydaje mi się, że wyszedł mi całkiem nieźle.

A o to modelka w całej okazałości:




Najważniejsze, że modelce się bardzo podoba :) 

Pozdrawiam Was serdecznie :*

3 komentarze:

  1. Śliczny sweterek, wykonałaś kawał dobrej roboty. Córeczka wygląda w nim super słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek :) jesteś bardzo zdolna i podziwiam wytrwałości, bo pewnie długo się go robiło :) ale efekt super :) modelka jak zwykle też przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota!!! Gratuluję, a modelka przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)