Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 28 stycznia 2014

Kamizelka i czapeczka

Witajcie
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać kamizelkę, którą zrobiłam na zamówienie koleżanki. Jest w rozmiarze 36, wykonana wzorem zygzakowatym (pierwsza taka kamizelka o tutaj), włóczka to oczywiście moja ulubiona Mimoza.




Z uwagi również na temperaturę za oknem, lalusia została obdarowana czapeczką, bo przecież nie wolno wychodzić z domu bez czapki :)


Na dzisiaj tyle, miłych snów :)

4 komentarze:

  1. śliczności :) kamizelka na prawdę wyszła super :) a kolorystyka czapeczki wręcz bajeczna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja kamizelka, jest śliczna. Widzę, że także ubierasz lalę swojej córci.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kamizelka!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kamizelka , a i lala fajne ubranko i czapeczkę dostała :) to jeszcze szaliczek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)