Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 25 stycznia 2014

Maszyna w ruch....

Witajcie
Moja nowa maszyna w końcu doczekała się pierwszych ściegów. Na pierwszy ogień poszła lala i za mała na Hanię koszulka. Po wielu próbach, błędach, zaciągnięciach i zerwanych nitka, pragnę zaprezentować nową, czerwoną, cieplutką piżamkę:

I od tyłu, tutaj troszkę wprawy zabrakło, ale i tak mi się podoba:

Najważniejsze, że lala uśmiechnięta i Hani się podoba.

Z kulinariów no to dzisiaj ciacho ze śliwkami, wykonane w całości przez mojego męża. Inspiracją były jak zwykle Moje Wypieki a przepis na to ciacho znajdziecie o tutaj
A tak wygląda zrobione przez Małżonka:



Następnie mój kochany na obiad ostatnio serwował hamburgery:
Inspiracją tym razem była strona www.przepisy.pl i ten o to przepis. U nas jak zwykle modyfikacje, zamiast fix do gyrosa, był fix do kebaba z sosem czosnkowym oraz tradycyjnie wyrzucona cebula i dodany żółty serek :)

Jeżeli chodzi o szydełko, to powstaje kolejna kamizelka, tym razem w kolorze białym :)

pozdrawiam i życzę miłego Wieczorka!

1 komentarz:

  1. Lalkom mojej córy też przydały by się ubranka, ale jeszcze muszą na nie poczekać. Widzę, że nie tylko mój mąż lubi gotować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)