Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 17 stycznia 2014

Serduszkowo - ubraniowo

Witajcie
W ten niezwykle mglisty poranek, chciałabym Wam zaprezentować kilka robótek, które ostatnio powstały. 
Pierwsza z nich, to ramka na zdjęcia ozdobiona serduszkami z poprzedniego posta:
W środku znajdą się dwa zdjęcie. Całość wygląda super.

Kolejną rzeczą jest kamizelka, która w końcu doczekała się wykończenia:



Kamizelka zrobiona jest wzorem zygzakowatym. Jest bardzo łatwa w wykonaniu i bardzo efektowna. Włóczka wykorzystana to Mimoza czarna, jedna z moich ulubionych.

Powstała również czapeczka:



Mimo, że Czapa dla Babci, to modelką oczywiście została Hania :) Czapeczka wykonana jest worem muszelkowym, włóczką Puchatek, bardzo ciepłą. 

I to na dzisiaj tyle, zmykam przygotować się do Uroczystości.

Buziaki Ania

7 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka, bardzo fajny wzór, a ramka jestem ciekawa efektu końcowego:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) wzorki bardzo fajne też muszę się takich nauczyć :) a najśliczniejsza jest oczywiście modelka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa się świetnie prezentuje, szczególnie na tak urodziwej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kamizelka - ja jeszcze nic w poprzek nie robiłam - a wygląda to ciekawie :))
    Modelka urocza w fajnej czapeczce :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kamizelka. ja też zbieram się za dokończenie sweterka szydełkowego - zbieram się i zbieram i jakoś mi do tego nie po drodze :) a czapeczka z modelką - boskie :)

    http://szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kamizelka i świetny wzór. Czapka musi być cieplutka taka puchata.
    Sliczną masz córeczkę. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kamizelka.Modelka urocza.
    Dobrego dnia.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)