Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 16 lutego 2014

Antek, który został Antoniną

Witajcie
Ja też tak nieskromnie muszę przyznać, że "wpadłam" w sidła Amigurumi. Wszystko za sprawą superowego schematu na blogu My Crochet Privacy, dziękuję Justynko

I tak o to powstał, no właśnie Antek (bo tak Hania zapragnęła), ale po długim tłumaczeniu, powstała Antonina :)

Króliczki są cudowne i już robię kolejne, w różnych wersjach kolorystycznych :)

Dzisiaj miałam również gości więc nie obyło się bez wizyty na Moje Wypieki, i tak o to powstał Sernik w cieście czekoladowym

Wyszedł lekki i baaaardzo dobry.
Ponieważ robiłam na mniejszej blaszce, zostało mi trochę serka więc zrobiłam dodatkowo tartaletki:


Jakiś czas temu nastawiłam nalewkę jagodową i nastał czas na jej zlanie do butelek. Korzystałam z tego o to przepisu
Najlepiej smakuje wieczorkiem z herbatką :)

Pozdrawiam i lecę do króliczków :)

Witam nową obserwatorkę, jest mi niezmiernie miło :)

9 komentarzy:

  1. O, jaka świetna Antonina :) Bardzo się cieszę, że schemat się spodobał i z niecierpliwością czekam na kolejne króliczki :)
    PS. Jeśli się zgodzisz, to umieszczę zdjęcie Twojego króliczka u mnie na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że się zgadzam, to zaszczyt :)

      Usuń
  2. Świetny króliczek. Muszę odwiedzić polecanego przez Ciebie bloga. Swoimi wypiekami robisz mi ogromny apetyt, Chyba wypróbuję ten przepis na sernik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny króliczek.
    Też mam przepis na sernik z ciemnym ciastem. Pychota....
    Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliś piękny, ja to szydełko obchodzę dalekim łukiem, ale w Twoich rękach spełnia swoje zadanie :) A będzie brązowo - zielony króliczek??

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny króliczysław :) kolory takie pogodne, że aż słońce wyszło :) a sernik - pyszotaaaaa, nalewka - z pewnością też

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny! może sama się pokuszę o zrobienie jakiejś maskotki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pysznie zapomniałam o tym ciachu o i takiej nalewki jeszcze nie piłam haha muszę się wprosić do Ciebie ;)
    Świetne króliczki - super Ci wyszły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)