Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 21 lutego 2014

Candy :)))))

Witajcie
Z początku chciałam zorganizować candy z okazji braku okazji, ale przypomniało mi się, że w marcu jest Dzień Kobiet więc moje Candy będzie właśnie na Dzień Kobiet :)



Warunki uczestnictwa, tutaj raczej nic nowego nie napiszę:

  • podlinkować powyższe zdjęcie u siebie na blogu
  • zostawić komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie
  • fajnie by było zyskać nowych obserwatorów, którzy dzielili by się swoimi opiniami o pracach
  • osoby "bezblogowe" proszę o zostawienie adresu e-mail w komentarzu
  • tylko osoby z Polski
  • zapisy trwają do 7 marca a losowanie odbędzie się 8 marca

Nagrodą jest serweteczka ze zdjęcia i różne przydasie, oczywiście słodkości również nie zabraknie :)

Powodzenia!!!!!

9 komentarzy:

  1. ja też oczywiście się piszę :) jakże by inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu z chęcią się zapisuję, ale baner dodam po niedzieli, bo nie piszę ze swojego komputera.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cukieraski, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka w pięknych kolorach. Oczywiście ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście. Serdecznie pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do zabawy, zapisuję się z radością. Pozdrawiam serdecznie , odwiedzaj mnie dalej zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką przyjemnością ustawie sie do kolejki po tę śliczna serwetkę:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wezmę udział w zabawie i serdecznie zapraszam na moje candy
    http://aneta-anabelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale od razu zapisuję się po tę śliczną serwetkę. Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)