Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 6 lutego 2014

Przerwa :-(

Moi drodzy czytelnicy, niestety jestem zmuszona ogłosić przerwę zdrowotną na blogu. Po prawie tygodniowym pobycie w szpitalu i po przebytej operacji z wykorzystaniem znieczulenia w kręgosłup, wystąpiły u mnie popunkcyjne bóle głowy, czyli migrenowe bóle, które mogą utrzymywać się nawet do 3 tygodni. Jedynym ukojeniem jest leżenie całkowicie płasko w łóżku, a niestety ta pozycja nie jest wygodna do dziergania, w związku z tym niestety wymuszona przerwa.  Jedyne co mi się udaje to podczytywać Was regularnie. No to się wyżaliłam, trzymajcie kciuki, żeby to dziadostwo szybko mnie opuściło.

6 komentarzy:

  1. Kochana zdrowiej szybko i wracaj do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...zycze wytrwałości i szybkiego powrotu do robótek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia Ci życzę i oby te bóle jak najszybciej przeszły, bo bardzo chcę oglądać Twoje prace :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę do szybkiego powrotu do zdrowia :) Nie mogę się już doczekać Twoich nowych prac :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę. Niech te bule jak najszybciej idą w siną dal. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. i możesz tak wytrzymać bez robótkowania? pewnie z utęsknieniem czekasz aż bóle miną, więc z całego serca tego Ci życzę (a migrenę znam - nie od dziś, więc wiem, co to za jedna)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)