Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 19 lutego 2014

Rodzinka nam się powiększyła :)

Wpadłam w króliczy szał. Do Antoniny tym razem dołączył, bez dwóch zdań, Antek. Poznajcie go:

A, że w trójkę zawsze raźniej, powstał również nasz lokalny patriota Ziutek :)

A o to portret rodzinny:

Pozdrawiam i lecę, co by szydełka nie ostygły :)

15 komentarzy:

  1. Genialne króliki, ja też takie chcę i jak się ze wszystkimi swoimi nie pokończonymi pracami uporam to, to zrobię króliczka.
    Ty też jesteś, jak widzisz inspiracją dla mnie :)
    P.s. Wyłącz te cyferki, które trzeba wpisywać, aby dodać komentarz. Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyłączone, nawet nie widziałam o ich istnieniu, dzięki :) i czekam na króliczki :)

      Usuń
  2. Piękna rodzinka z tych króliczków.
    Chyba też się skuszę na nie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne króliczki i pomysłowe dodanie drugiego kolorku,robi wrazenie sweterka....

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ fajna królicza rodzinka - takie pociechy. ciekawe, co jeszcze powstanie

    ps. dziękuję za rady zdrowotne (byliśmy wczoraj u lekarza i się okazało, że osłuchowo lewostronne zapalenie płuc/oskrzeli - w szoku jestem, bo ani gorączki, samopoczucie nadzwyczaj dobre - i niestety antybiotyk, a to jak zwykle przeprawa, żeby jej wcisnąć i żeby nie zwróciła) :( ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to dobrze, że poszłaś. Powodzenia dla ciebie i dużo zdrówka dla dziecka :-)

      Usuń
  5. Twoje króliczki mnożą się jak... króliczki :) piękne :) Antek mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze króliczki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jest ich coraz więcej, że tak Ci się spodobało ich tworzenie :)
    Oczywiście "podkradam" zdjęcia, to mojego albumu na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wesoła gromadka - o i będą kolejne słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie króliki, brązowy najfajniejszy

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne maskotki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)