Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 11 lutego 2014

Torebeczka

Witajcie
Jak to dobrze mieć ręce sprawne i mimo, że większość czasu w łóżku, to jednak coś spod szydełka wychodzi. Z resztek włóczek miała powstać poszeweczka na podusie, ale jednak zrobiłam sobie torebeczkę. Włóczka to Puchatek a szydełko nr 6:


Zrobiłam również babeczki z borówkami, oczywiście z przepisu na Moje wypieki. U mnie wersja bez lukru, bo już widziałam, jak Hania roznosi lukier po całym mieszkaniu :)

Nigdy jeszcze zrobienie tak prostego ciasta, nie zajęło mi tyle czasu, ale musiałam jakoś wynagrodzić mężowi, to co, dla mnie zrobił, jak ja leżałam plackiem :)

3 komentarze:

  1. mmm - chyba jestem głodna :) (a jak patrzę na babeczki, to już w ogóle - umieram z głodu). świetne kolory w torebce i te paseczki czynią ją taką ...hmm...oryginalną (już samo to, że jest szydełkowana sprawia, że unikatowa)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebeczka - ale smaka narobiłaś już bym taką babeczkę wciągnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torebeczka. Siwy kolor przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)