Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 12 lutego 2014

Wściekły ptaszek

Witajcie
Dzisiaj tak na szybko, dla męża, zagorzałego fana Angry Birds, powstał szydełkowy ptaszek. Czy korzystałam z jakiegoś wzoru? Nie :) Wyszedł z potrzeby zrobienia czegoś. Niestety nie ma takiego złowieszczego spojrzenia, ale i tak myślę, że jest ok :)


 Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Hehehe u nas Angry Birds tez bardzo lubiane, zwłaszcza przez Amelkę :) Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę złowieszcze ma spojrzenie - pocieszny wielce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)