Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

poniedziałek, 17 marca 2014

Ale jaja :)

Witajcie
Dzisiaj pokaże jajeczka Wielkanocne jakimi jestem ostatnio zafascynowana :) 
Nie będę się rozpisywać, niech zdjęcia same oddadzą, to nad czym ostatnio spędzam wieczory:
Najpierw duże:


Teraz małe do kompletu:

oraz małe z innej beczki:
No i miks :)

Aha, bym zapomniała o ostatnio przeczytanej książce:


Andrea Sachs, dziewczyna z małego miasteczka, poszukuje w Nowym Jorku pracy w branży dziennikarskiej. Nieoczekiwanie zdobywa posadę asystentki wpływowej redaktor naczelnej jednego z najbardziej prestizowych pism zajmujących się modą. Szybko przekonuje się, że jej przełożona to klasyczny szef 'z piekła rodem'. Andrea żyje w straszliwym stresie, wiedząc, że jeśli przetrwa rok, zostanie zaprotegowana do pracy w dowolnie wybranej gazecie.

Polecam, książeczka łatwa, lekka i przyjemna, a i uśmiać się można :)

Pozdrawiam
Ania

11 komentarzy:

  1. Ja myślałam Aniu, że to koszulki na jajka np. na miękko. A to całe jajka, tylko w spódniczkach, świetny pomysł, bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, są to ubrane jajka styropianowe :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne wdzianka, a książkę czytałam, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubranka na jajeczka, sama nie wiem, które najładniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jajeczka!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ubranka dla jajek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te jajeczka. Falbanki powodują, że wyglądają jak małe baletnice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to już normalnie kolekcja jajek :) fajnie wyglądają.

    książki nie czytałam, ale za to oglądałam film - bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajeczka to już Wielkanoc u Ciebie Aniu :)
    Ja oglądałam film jakoś książka po mnie nie ciągnie ale jest 2 cz "W pogoni za Harrym Winstonem" co ty na to ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie jaja!!! Muszę z dziećmi porobić w najbliższym czasie jakieś pisanki :D Ach... wiosennie się poczułam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)