Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 21 marca 2014

Koszyczek

Witajcie
Zostałam poproszona o zrobienie koszyczka na Wielkanoc. Pierwszym projektem był koszyk zajączek, ale jakoś tak w czasie tworzenia rozmyśliłam się i powstał taki o to koszyczek:



Zrobiony został ze sznurka, który o dziwo z łatwością poddał się krochmalowi. Rączkę usztywniłam białym delikatnym drucikiem, bo te krochmalone rączki po kilku dotykach robią się strasznie wiotkie :)
Pozdrawiam wiosennie

16 komentarzy:

  1. śliczny koszyczek, a te kurki jakie słodkie:))
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś świetny pomysł z tym koszyczkiem, nawet bym nie pomyślała, że ze sznurka może wyjść takie cudo.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny koszyk, wiosenny i pomysłowy

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Ci wyszedł i dobrze, że napisałaś o tym druciku, jak będę robić swój to wykorzystam Twój pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w moim candy i życzę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wygląda - chyba lepiej, że nie koszyk zajączek - bardziej elegancki jest dzięki temu

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koszyczek!!! Wspaniałe kurki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty szalejesz z tym szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny koszyczek, fantastyczny, kurki również świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszyczek i fajny pomysł na drucik w pałączku,skorzystam z podpowiedzi..dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale , że jak on jest zrobiony? Jak zrobiłaś takie cudo!?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie czarujesz szydełkiem,

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny koszyczek, a kurki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurki i koszyczek rewelacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny koszyczek i urocze kurki stworzyłaś :) ach te roczki to fakt delikatnie z nimi trzeba ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)