Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 16 marca 2014

Wiosennie

Witajcie
Ponieważ pogoda znowu zrobiła się zimowa, postanowiłam wprowadzić trochę wiosny na parapet. 

Oczywiście ogrodniczką była Hania i z dumą codziennie wyglądała efektów :)

Choroba również niestety wlazła do naszego domu i to z podwójną siłą (mąż i Hania) więc i z robótkami trochę zastój. Dzisiaj pokażę to, co oprócz serwetki dostała Beatka w nagrodę za wygrane Candy.
Wielkanocna łapka kuchenna:
oraz słoiczek:

Powstało ich kilka, ale jakoś się rozeszły bez zdjęć :)
A na koniec jabłecznik poprawiający nastrój :)

Miłego wieczorka :)
Ania

4 komentarze:

  1. własnie mi przypomniałas co musze posiac :)

    Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja zielonka jakoś nie chce rosnąć, chyba muszę cierpliwie czekać. Łapka z jajem jest cudna, tak jak i słoiczek. A jabłecznikiem takiego apetytu mi narobiłaś Aniu, że dzisiaj piekę, a co!
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. I te wspaniałości są moje - dziękuję Aniu :)
    ups idę sadzić, a i na ciasto bym się skusiła wygląda apetycznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm. uwielbiam rzeżuchę - choć troszkę przeszkadza mi jej "zapach" w domu :) słoiczek jest niesamowity - energetyczny taki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)