Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 12 marca 2014

Królikowo

Witajcie
Zwolnienie niestety mi się skończyło i czas nadszedł wrócić do pracy. Robótkowo też ostatnio marnie, ładna pogoda się zrobiła więc większość czasu na dworze spędzamy. 
Dzisiaj chcę pokazać koszyczek - zajączek, niestety nie pamiętam skąd mam wzór, także jak zobaczy go właścicielka, to proszę o kontakt:

Niestety jeszcze nie wiem jak go usztywnić, ale pewnie coś wymyślę :)
No i powstały pierwsze kurki:

Kurki zrobione są z kordonka i w sumie niekoniecznie muszą być krochmalone, że tak napiszę "stoją" same :)))

Na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam
zrobiłam króliczka:

Próbowałam większość rzeczy szydełkowych zrobić i w końcu znalazłam swojego faworyta: maskotki i zabawy z włóczkami. Dla kordonka jakoś nie mam cierpliwości :)))))

Pozdrawiam czytelniczki i czytelników
Ania

11 komentarzy:

  1. śliczny królik dziękujemy za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy koszyczek.Króliczek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koszyczek - zajączek to chyba widziałam na kanale You Tube Weronika I, albo bardzo podobny. Kurki wyszły Ci świetne, a królik na wyzwanie jest idealny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kurki, a szydełkowe zabawki są ekstra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ! Miło mi wręczyć Ci wyróżnienie. Zapraszam po 'odbiór' na mojego bloga :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, kiedyś też takie kurki robiłam, ale to było tak daaaawno.
    Koszyczek super, bardzo pomysłowy, no a króliczek to wyszedł Ci fantastycznie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Zapraszam Cię do mnie na blog i do grona obserwatorów. Jeszcze kilka osób brakuje do 100 i ruszam z przydasiowym candy. Pozdrawiam Serdecznie !

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! Zajaczek jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurki przepiękne są - no, jak żywe - nawet "ko ko ko" słychać :) a i zajączkowi wdzięku odmówić nie można

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zajączki - nie wiem jak włóczka się zachowa ale spróbuj ługi z wikolem :) Kurki prześliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)