Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 8 marca 2014

Wyniki!!!!!!!!


Witajcie
Nadszedł czas na losowanie i wytypowanie zdobywczyni nagrody. W losowaniu wzięło udział 9 blogowiczek.
Maszyną losującą była oczywiście Haneczka:
A teraz losowanie:

A teraz proszę o werble: trrrrrrrrrrrrrrr
Zwycięzcą zostaje:

Gratuluję Beatce i czekam na adres do wysyłki :)

A teraz wszystkim kobitkom:

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że mi się nie udało, ale serdecznie gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, a w środę zapraszam na Candy do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za miłą zabawę, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi ja to uwielbiam maszynę losującą jak nic - buziaczek :)))
    dziękuję za zabawę i cieszę się ogromnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)