Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 18 kwietnia 2014

Alleluja :)

Witajcie w Wielki Piątek :)
Na początku chciałabym się pochwalić jakie piękne rzeczy dostałam od Joli. Skoro ja dostałam to jako pocieszajkę, to aż zazdroszczę nagrody głównej :)



Był jeszcze zajączek, ale niestety nie doczekał zdjęcia :) Jolu dziękuję za prezenciki. Kurczaczek już zajął honorowe miejsce na oknie.

Zrobiła również koleżance serweteczkę do koszyczka i niestety udało mi się zrobić tylko jedną z trzech :(, ale w przyszłym roku to nadrobię :)


A teraz życzonka:
Wielkanocnych pisanek 
uśmiechu cały ranek 
jajek na twardo 
królika z kokardą 
mokrego Dyngusa 
fajnego psikusa 
rzeżuchy po pachy 
i smacznej kiełbachy!

Wielkanoc

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że moja skromna "pocieszajka" Ci się podoba. Wesołych Świąt Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych,wesołych i rodzinnych świąt dla Ciebie i rodzinki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezencik dostałaś i uroczą serwetkę stworzyłaś :)
    Pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  7. za życzenia baaardzo dziękuję, choć zaglądam do Ciebie już po świętach :) serwetka pięknaa - ciekawa bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna serwetka. Prezent też fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne rzeczy :)
    Zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)