Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 10 kwietnia 2014

Kolejny króliś :)

Witajcie
U mnie znowu się zakrólikowało. Tym razem troszkę większy, szaro-różowy, wykonany z włóczki Elian Nicky (niezwykle miękka w dotyku), szydełkiem nr 3,75. Królisia już znalazła swój domek:



Niestety zdjęcia robione na szybko telefonem, więc wybaczcie jakość :)

Zrobiłam też jeszcze dwa moherowe baranki, które też już mają swój domek:

Lecę, do kolejnych zamówień.

Pozdrawiam słonecznie, bo coś ostatnio brakuje słoneczka :)

8 komentarzy:

  1. Śliczności :-) Króliczek wspaniały, a baranki cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mała modnisia z tego królisia :) a baranki super wyglądają w oczekiwaniu na ten dzień....

    OdpowiedzUsuń
  3. Królisia jest przepiękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna panna królisia i taka elegancka, a baranki słodziutkie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna panienka, a baranki jeszcze lepsze. Pozdrawiam i gratuluję "pocieszajki" u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka królisia, macherki też super:)) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)