Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 17 kwietnia 2014

Rajtuzkowe słoiczki :)

Witajcie
Dzisiaj tak na szybko, bo święta tuż tuż a ja w lesie :)
Oczywiście mam Wam do pokazania kolejne baranki, tym razem już ostatnie :)


Przy porządkach okazało się, że Hania ma kilka par rajtuzek, które już na mojego wielkoluda nie pasują. Co by nie marnować materiału, postanowiłam ubrać w nie słoiczki:
Tutaj słoiczek na Haniową herbatkę:
 A tutaj na piankowe kwiatki zakupione w Tesco :) :
 Kwiatki niestety nie doczekały się zdjęcia, bo Hania nie mogła się doczekać z ich włożeniem do rajtuzkowego słoiczka i niestety nie pozwoliła ich wyjąć. Pewnie będą widoczne na kolejnych pracach :)

I na koniec coś słodkiego, czyli drożdżówki ze śliwkami z Moje Wypieki. Moja wersja jest niestety bez maku, bo zapomniałam go dzień wcześniej przygotować :)


 Były mniamuśne :)

Pozdrawiam Serdecznie!!!

7 komentarzy:

  1. Aniu, baranki są śliczne. A tymi bułeczkami narobiłaś mi smaku i teraz zastanawiam się co ja mam słodkiego aby wtranżolić. Po sprawdzeniu okazało się, że ma tylko paluszki słone. Buuuuu ja chcę bułeczkę.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranki urodziwe.ja żadnego nie zrlbiłam,może za rok się uda:-) a pomysł na słoiczki świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne baranki :-)
    Pomysł z wykorzystaniem za małych rajtuzek - genialny!
    A bułeczki.... pycha :-) Uwielbiam drożdżowe wypieki, a Twoje wyglądają bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. że mniamniuśne były to widać - ślinka leci...baranki idealne - w takim większym stadku świetnie wyglądają (jeden za wszystkich, wszystkie za jednego :) ) pomysł na wykorzystanie za małych już rajstopek (Zuzi też ciągle takich przybywa) baaaardzo fajny/kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Barany śliczne, pomysł z rajstopami genialny, a przez Twoje bułeczki znowu jestem głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne baranki, a pomysł na rajtuzki świetny w życiu bym na to nie wpadła, słoiczki wyglądają przepięknie:))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne baranki - maże już za rok się na nie skuszę ;)
    Fajny pomysł z rajstopkami - o ale pyszności już mi ślinka leci :)
    Wesołych i Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)