Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 3 kwietnia 2014

Trochę tak jak by niemoc :)

Witajcie
Dawno mnie tu nie było, ale jakoś tak po tym rodzinnym sezonie grypowym nie mogę znowu wpaść w rytm tworzenia. Poniższego królisia robiłam tydzień - masakra. Zamówień świątecznych się nazbierało, a tu taka jakaś niemoc, ale cóż, trzeba się wziąć w garść :)
Zacznę może od zamówienia, jakie w międzyczasie dostałam, oczywiście od Gaby. Czy Wy również nerwowo tuptacie przed otwarciem paczki z takimi cudami. Tym razem nie tylko ja tuptałam :)


A o to kolejny króliczek: tym razem z oryginalnym imieniem: Hello :) Hania zrobiła mu porządną sesję zdjęciową w plenerze:







Chciałabym zgłosić króliczka na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam:

Przeczytałam również:
Drugi tom bestsellerowej sagi Wybrani zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.

Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?

oraz

Trzeci tom bestsellerowej sagi "Wybrani".

Akademia Cimmeria stała się dla Allie czymś więcej niż szkołą – była jej schronieniem. Jednak grupa ludzi powiązanych z rodziną dziewczyny próbuje zniszczyć wszystko to, co dla Allie ważne. Co gorsza, ktoś blisko związany z uczniami Cimmerii dopuścił się zdrady i wszystkich opanowuje paranoja. W obawie przed atakiem Nathaniela wybuchają wewnętrzne walki.
Jednak to nie uderzenia z zewnątrz należy się obawiać…

Polecam dla osób lubiących literaturę młodzieżową :)

Pozdrawiam
Ania

11 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, a ja myślałam, że dużo włóczki zamawiam. Króliczek pierwsza klasa. Przez Ciebie też się od nich uzależniłam i dziergam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny króliczek i modelka jaka śliczna, widać, że się dobrze czują w swoim towarzystwie.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle włóczki będzie co robić. Fajny króliczek a najważniejsze, że córeczka zadowolona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ zakupy (ciekawe co z nich wykonasz i jak szybko znikną) - normalnie ślinka leci :) króliś obcykany świetnie - fotogeniczny bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne i kolorowe zakupy, ale się będzie działo - zaszalałaś oj zaszalałaś :) Słodka ta Twoja kruszynka i jak uroczy jej towarzysz :)))
    nie wiem czemu ale te pozycje jakoś z magią mi się kojarzą - czymś nadprzyrodzonym ...Aniu coś takiego tam jest ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, magii nie ma tam wcale. Bardziej o młodzieńczych rozterkach miłosnych i systemie rządowym :)

      Usuń
    2. To miła lektura dla młodzieży :)

      Usuń
  6. Uroczy króliczek, a zapasy włóczek cudne! Uwielbiam takie dostawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny króliczek. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra króliczek, fantastyczna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zajączek...dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :) zapraszam do pozostałych zabaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)