Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 29 maja 2014

....

Witajcie
Babcia niestety odeszła 18 maja, ale wiem, że tam gdzie jest, jest jej dobrze.

Jest mi jakoś ciężko się skupić na robótkach i w sumie wszędzie szukam natchnienia, ale myślę, że z czasem samo przyjdzie. 
Jedyne co udało mi się zrobić to Wiewiór:



Jakoś na żywo, wygląda lepiej.
Zrobiłam również serweteczkę, ma 15 cm, ale jest bardzo urokliwa:
Obie rzeczy zostały przekazane jako fanty na loterii w celach charytatywnych. Zrobiłam jeszcze zajączka, ale Hania bardzo szybko zawinęła go do żłobka i obawiam się, że już tam zamieszka :)

W chwili obecnej trwają wielkie przygotowania do Hani trzecich urodzin. Miał być grill, ale pogoda niestety nie pozwoli nam na to, więc teraz myślimy jak upchać tych wszystkich gości w małym mieszkanku. Muszę zrobić trzy torty: na imprezę, do żłobka i dla koleżanek i kolegów z podwórka i tu moja kreatywność chyba dosięgnie zenitu, bo każdy według życzeń solenizantki ma być inny :)

A teraz obiecuję, że w ciągu najbliższych dni nadrobię wszystkie wizyty u Was.

Miłego wieczoru
Ania


12 komentarzy:

  1. Bardzo Ci współczuję...
    Wiewiór i serwetka cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodziutki wiewiór, a serwetka jest idealna (i kolor i wzór i charakter dzięki temu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wiewór oraz serwetka.
    Współczuję z powodu Babci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo Ci współczuję, wiem co to znaczy odejście kogoś bliskiego. Ale pamiętaj, Ci co odchodzą pozostają w naszych sercach.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Los cza­sem roz­dziela blis­kich so­bie ludzi, żeby uświado­mić im, ile dla siebie znaczą. Dopóki będziesz ją pamiętać dopóty ona będzie żyła w Twej pamięci:)) pozdrawiam cieplutko Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawdę nie wiem, co napisać - bo tu chyba słów nie potrzeba. Trzymaj się ciepło, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuje straty , ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)