Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 29 czerwca 2014

Rocznicowe Candy

Witajcie
9 sierpnia będę obchodzić drugą rocznicę istnienia mojego skromnego bloga :))))))))

A, że każda okazja do świętowania jest dobra, ogłaszam rocznicowe-niespodziankowe Candy!!!!!


Zasady:
  • zapisy trwają od dziś do 9 sierpnia
  • należy podlinkować powyższy baner na pasku bocznym blogera
  • osoby nie posiadające bloga, zostawiają komentarz z adresem e-mail
  • nie trzeba być obserwatorem bloga, aby brać udział w zabawie, aczkolwiek będzie mi bardzo miło :)
  • wygraną wysyłam na terenie Polski 
Nagroda to oczywiście: NIESPODZIANKA :)))))))
Ponieważ jest to druga rocznica, postanowiłam obdarować dwie osoby :)
Serdecznie zapraszam!

41 komentarzy:

  1. Lubię niespodzianki zatem się zapisuje do Twojej zabawy. Banerek znajdziesz tutaj:
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/
    :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam niespodzianki i też się zapisuję, a rocznicy bardzo Ci Aniu gratuluję.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulują drugiej rocznicy i życzę jeszcze wielu takich rocznic. Zapisuję się na niespodziankę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - gratuluję rocznicy i życzę wielu dalszych sukcesów na tej drodze :-) Po drugie - z ogromną radością dołączam do zabawy, uwielbiam niespodzianki! Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulują drugiej rocznicy i oczywiście zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i zapisuję się do zabawy :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również staje w kolejce po niespodziankę:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią się zgłaszam:)
    Obserwuję jako: Alicja Gruca
    Baner: http://x-machine-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zapisuję się i Ja-uwielbiam niespodzianki :-) Banerek podlinkowany u mnie na blogu (nie mam paska bocznego, więc wyświetla się jako post). Obserwuję jako Sylwia Butterfly.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy bo uwielbiam niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie staje w kolejce po niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa cóż to będzie :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę Ci wielu kolejnych rocznic w blogosferze.Z przyjemnością staje w kolejce po niespodziankę:)) Pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 2 roczku bloga:) życzę kolejnych wspaniałych wpisów i ślicznych szydełkowych dzieł :) może tym razem uda mi się wygrać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wspaniałych dalszych lat blogowania obfitych w cudne prace :) Zapisuję się a co mi tam uwielbiam niespodzianki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj. Gratuluję 2 latek, ładny staż! Lubię niespodzianki więc chętnie spróbuje. Bannerek tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam niespodzianki:) Zawsze kojarzą mi się z świętami a mikołaja każdy dostawać bardzo lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niespodzianka fajna rzecz, zawsze dobrze taką mieć. Zapisuję się i ja. nmagier@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja chętnie dołączę :) pozdrawiam
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że zdążyłam, bo nie darowała bym sobie. Oczywiście bardzo lubię niespodzianki, więc staję w kolejce. Baner wiesz gdzie znajdziesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się zgłaszam :) Zaobserwowałam Twojego bloga i umieściłam baner w pasku bocznym u siebie :):)
    allis@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja zgłaszam się z wielką ochotą!

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, trafiłam do Ciebie na bloga od mojej koleżanki. Gratuluję drugiej rocznicy bloga i życzę wielu następnych! Dołączam się do zabawy i jeśli pozwolisz zostanę u Ciebie na dłużej;-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, dziękuję za odwiedziny na moim blogu !
    Ja również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj. Gratuluję dwóch latek..już sporo ;) Ja dopiero od niedawna bloguję, alę chętnie się przyłączę, bo lubię niespodzianki :) Banerek wisi już na moim blogu

    http://pasja-quilling.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze się załapałam:) I zgłaszam się z przyjemnością:) Przede wszystkim gratuluję rocznicy bloga, mój jeszcze miesiąca nie ma a gdzie mi tam do Ciebie:P Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj :)
    jesem tu pierwszy raz ale zapisuję się i doadję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niespodzianka? Brzmi smakowicie. Bawię się i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy i zapisuję się na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serdeczne gratulacje z okazji drugiej rocznicy!!:)
    Z ogromna przyjemnością dołączam do zabawy:) ..chyba każdy lubi niespodzianki!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obs.jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział :)
    obserwuję: Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Moc życzeń urodzinkowych!
    Kolejnych owocnych w posty latek blogowania!
    Niespodzianka? radoscią udział biorę.
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z okazji rocznicy Twojego bloga życzę ci dużych sukcesów w blogowaniu i wszystkiego co najlepsze :)
    Oczywiście biorę udział :)
    Obserwuję jako Izabela Rejman
    Baner widnieje już na moim blogu :)
    http://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam :) Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych :) Z przyjemnością i ja spróuję szczęścia :) Pozdrawiam cielutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i oby było jeszcze lepiej :)
    Warunki spełnione :) Ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zgłaszam ;)
    http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham, uwielbiam niespodzianki więc chętnie wezmę udział :)
    Banerek znajdziesz tu: http://naszskrawekziemi.blogspot.com
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)