Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 3 czerwca 2014

Trzecie urodziny Hani i ..... mężusia

Witajcie
Dzisiaj chciałam się tylko pochwalić torcikami, jakie zrobiłam dla Hanusi i mężusia z okazji urodzin.
O to torcik Hani:
i dla mężusia:

To nie koniec torcików dla Hani, bo jeszcze do żłobka i na drugą rodzinną imprezkę :) według życzeń, każdy musi być inny :)

pozdrawiam
Ania

12 komentarzy:

  1. ale Hanusia ma słodkie życie tyle tortów :) fajnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj, naj najlepszego dla córuni i mężusia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat - piękne torty
    Zapraszam do mnie : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla Hani i mężusia. Torty piękne i na pewno bardzo smaczne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudne te torty! Pewnie też przepyszne... Mniam, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  6. I ode mnie najserdeczniejsze życzenia dla Twojej córci i męża :-) Spełnienia marzeń.
    Torty cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. woooooow. ależ profesjonalne (robią wrażenie) - mogę sobie tylko wyobrazić jak smakowite były - mnmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego dla córki i mężusia.
    Torty fantastyczne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne torty. Ja niestety jestem antytalencie do pieczenia i mogę tylko podziwiać albo kosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co wspaniałym się zwie dla Twoich najbliższych - buziaczek dla Hani :)
    Aniu torty przecudne - a gdzie następne i może przepis taki jakiś łatwy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne torciki, baaardzo smakowite, szczególnie ten dla męża ;) Jadłabym ;p hihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)