Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 19 lipca 2014

Wygrana :)

Witajcie
Udało mi się wygrać candy w Sosnowy Gaik. Nie będę dużo pisać, same zobaczcie jakie wspaniałości dostałam:


A teraz po kolei, piękne zawieszki (nożyczki mój faworyt):


Świetnie uszyty woreczek, guziczki i wstążeczki, które na pewno wykorzystam:


Biżuterię, niestety korale już zakosiła Hania :):


oraz serwetki, kartki i liścik:


Był jeszcze batonik, ale niestety nie doczekał się fotografii :)

Koniecznie musicie do Ani zajrzeć, robi przecudne rzeczy, a jej decu i biżuteria są po prostu piękne :) Jeszcze raz Aniu dziękuję.

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, piękne prezenty otrzymałaś:)) pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości, gratuluję wygranej i zazdroszczę :-) A Hania przecudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty wygrałaś, gratuluję. Koraliki w różowych kolorach to się nie dziwię, że Hania zakosiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję same wspaniałości wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne rzeczy wygrałaś - gratuluję oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję takiej pięknej wygranej ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze same wspaniałe rzeczy dostałaś. Korale świetne. Jeśli chodzi o nożyczki to musiałam sobie powiększyć zdjęcie bo nie wiedziałam o co chodzi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)