Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 8 sierpnia 2014

Psi szał

Witajcie
Wpadłam w psi szał. Powstają jeden za drugim, ale co będę dużo pisała:
Fioletowo-różowy dla Hanusi
Od razu zostali przyjaciółmi

Innym też przypadł do gustu :)

Na uszku zgodnie z życzeniem ma kwiatuszka.

Kolejny to niebiesko-żółty dla chłopczyka, kolory również zgodne z zamówieniem :)

Ten ma uszka z żółtego filcu, niestety jakoś nie uchwycone na zdjęciu.


Tego niebieskiego zgłaszam do wyzwania w Klubie Twórczych Mam:


Przypominam jeszcze o Moim Candy

Losowanie odbędzie się 11 sierpnia przez moją niezawodną maszynę losującą :)

Pozdrawiam i życzę miłego wieczorka :)


18 komentarzy:

  1. A kot jaki zainteresowany nowym domownikiem ;) śliczności Ci wyszły jak zwykle ;) a czy "maszynę losującą" można jakoś przekupić? ;) hihi Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne te Twoje piechy:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne psiaki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje pieski. Mam szczęście mieć takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieski są śliczne. I do tego wcale nie takie małe (porównanie miałam z kotkiem :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieski urocze, wyglądają jak żywe, masz zdolności Aniu :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka wesoła gromadka Hania urocza, kicia fajna i przepiękne psiaczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, dwa pieski śliczne takie. ja z kolei wpadłam w misiowy szał (no my szydełkomaniaczki tak już mamy) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne są Twoje pieseczki :) szczególnie ten niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygarnęłabym niebieskiego psiaka :D Piękne są. :) Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieski super!
    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)