Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 24 września 2014

Poznajcie Teodora!

Witajcie
Jakoś mnie tu mało ostatnio, obiecuję poprawę :) Chyba mnie jesienna chandra dopadła :( Dzisiaj rano były całe 2 stopnie, a gdzie ta złota polska jesień? Żeby tak zima od razu!!! Skandal!!!
Ale do rzeczy, na życzenie powstał niebieski Misio o słodkim imieniu Teodor. O to on:



 Został nawet chwilowym kumplem wysłużonego Haniowego misia (zszywanego milion razy :))

Z resztek fioletowego kordonka powstała serweteczka
Oj mistrzem fotografii to ja nie jestem :)

Jesteśmy już po pierwszym przeziębieniu Hani. Na szczęście było bardzo delikatnie i najlepszym lekarstwem okazał się dziadek :) W związku z tym i po  "naoglądaniu" się u Was przeróżnych czapeczek, wieczorkami powstają czapeczki dla Hani więc niedługo będę się chwaliła :)

Miłego wieczorka :)

12 komentarzy:

  1. Fajny misiek z fajnym brzuszkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki misio :-) Rewelacyjny helikopter na jego brzuszku :-)
    Serwetka śliczna.
    Dużo zdrowia Wam życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest. A jaki fajny ma helikopter na ubranku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne imię :) a misio jest genialny:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki jest, można go schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ słodziutki misiaczek, a jakie spodenki piękne ma - boski

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy Teodorek, słodziak z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie misie, a Teodora od razu bym przytuliła :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Teodor i jakie piękne ma wdzianko.
    Myślę, że jeszcze będzie piękna jesień.
    Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały Teodor!!! Śliczna serwetka, bardzo ładny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając "Teodor" odrazu mi dopowiada się "Szacki", za dużo Miłoszewskiego. :D Uroczy Uszatek, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ma fajne gatki:) Ty to zdolna jestes:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)