Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 1 października 2014

Czapesia

Witajcie
Chłody zmierzają do nas wielkimi krokami. Z tego tytułu powstała dla Hanusi czapeczka z kokardką.


Do kompletu powstaje szaliczek, ale niestety w pierwszej kolejności musi powstać ciepłe ubranko dla lali, bo przecież: "Mamo w samej sukience na dwór to ona teraz nie może wychodzić". No cóż siła wyższa :)

pozdrawiam i życzę miłego wieczorka 
Ania

11 komentarzy:

  1. Ale świetna! Czapeczka cudna a dziewczynka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jaka urocza czapeczka :) I piękna mała Hania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna czapesia a i modelka piękna CI rośnie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka. Bardzo fajnie wygląda z tą kokardką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czepka :-) Pięknie w niej wygląda Twoja Hania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Ja też jestem na etapie czapeczek i otulaczy dla moich dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała czapunia!!! Hania wygląda w niej przepięknie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta czapeczka, a modelka jaka niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę sobie i podziwiam i czapeczkę i cudownie uśmiechniętą buźkę:))) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna czapeczka jak i mała modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka śliczna modelka w ślicznej czapeczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)