Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 15 października 2014

Haniusiowy komin

Witajcie
W końcu po wielu próbach powstał komin dla Hani, w kolorach oczywiście pasujących do czapeczki. Na początku miał być szalik, zrobiłam około 10 cm, ale coś mi wzór nie pasował. Później wzorem muszelkowym zaczęłam robić kolejny szalik, ale znowu po 10 cm stwierdziłam, że wyszedł by z tego wzoru fajny komin. Znowu więc sprułam i teraz już do końca robiłam o takie coś:

 Dzióbek musi być :)


Komin na szczęście się spodobał :) 
Dość już ciuchów :) czas wrócić do amigurumi, bo już mi się tęskni. Zakupy włóczkowe zrobione więc do ataku!!!!!
Miłego wieczorka :)

13 komentarzy:

  1. Śliczny wzór, śliczny komin a najładniejsza modelka ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wszystko piękne, a modelka w nowym kominie bardzo elegancka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. mała modelka wygląda cudnie w swoim nowym otulaczu, bo i sam otulacz niczego sobie :) i jeszcze bobas w nowym stroju się na zdjęcie załapał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny komin :-) Piękny kolor i świetny wzór.
    Modelka śliczna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała piękność:) też chcę taki komin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komin i oczywiście super modelka.
    Z czapeczką śliczny komplecik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej malutkiej modelce komin pasuje idealnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komin z piękną modelką ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny komin , fantastycznie się prezentuje na uroczej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kominek
    Zapraszam na mój blog http://lesia-rekodzielo.blogspot.com i rozdawajkę w której sama wybierasz sobie nagrodę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Komi świetny a Hania prze urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna modelka w pięknym kominie :))) jakie tam starczy a sweterek , czapeczka hihi oj sporo jeszcze Hania może mieć pomysłów ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)