Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 21 października 2014

Stuart :)

Witajcie
Moja stała klientka (oczywiście Hania), tym razem zapragnęłam mieć Minionka. Jest to jedna z jej ulubionych bajek pełnometrażowych. Może dla tych nie zorientowanych, pokrótce przedstawię ich sylwetkę. Są to małe, żółte "tiktaki", które pomagają Panu Gru ("Jak ukraść Księżyc") w snuciu niecnych planów. Istotki te są szalenie sympatyczne i uwielbiają słodycze :)

Minionki


Ten z jednym oczkiem to Stuart.

Teraz moja wersja :)



Na stałe zagościł już w Hani łóżku :)

W niedzielę, była również wycieczka, z resztą dawno obiecywana, do wrocławskiego zoo. Gorąco polecam :)




Miłego wieczorka życzę
Ania

12 komentarzy:

  1. Ale uroczy Minionek i zupełnie jak prawdziwy. Hania pewnie szczęśliwa. A wrocławskie zoo również polecam, byłam w nim parę razy, baaaardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Minionek zarąbisty! Hania z pewnością uradowana. zdjęcia z zoo cudne, az Wam normalnie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna maskotka :-) Wspaniale wywiązałaś się z powierzonego zadania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, Stuart jak żywy - ciekawe, co następnym razem wymyśli Hania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest! Naprawdę super Ci wyszedł, nic dziwnego że Hania zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stuart wyszedł Ci super;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Stuart jak żywy!!! Super! a najważniejsze że właścicielka zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał ale cudnego stworzyłaś łał :)))
    Super Ciebie Aniu i Hanie zobaczyć - no i fajowską wycieczkę sobie zrobiłyście - mi się marzy zobaczyć to oceanarium we Wrocławiu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ! Wyszło genialnie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ,ja planuje czapkę z tym "gościem".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)